dinsdag 28 juli 2015

Bemoedigende- of sterktekaart - (2 & 3)


Dag blogland,

Vandaag een korte blogpost... nog 2 kaartjes bijgemaakt voor mijn neven, gewoon om te laten weten dat ik ook aan hen denk in deze moeilijke tijd voor hen.

In eerste instantie wou ik totaal andere kaarten maken maar, ik was helemaal inspiratieloos. Het zijn dan toch ook 2 kaarten geworden met veertjes.

De beide kaartjes zijn ge-embossed met dezelfde mal als in mijn vorige post. Op het ene kaartje heb ik er verder niets mee gedaan. Op het andere ook een metallic blauwe kleur opgezet (Te Gek Krijtje).

Het ene pluimpje is met embossingpoeder verwerkt. Het andere pluimpje is gestempeld met blauwe inkt en uitgeknipt met een dun verpakkingslint een lint op de kaart en een mini strikje rond de pluim gedaan. Nog een plakpareltje op het strikje en wat bling bling aan toegevoegd. Het met embossingpoeder bewerkte pluimpje kreeg rondom wat vlagen in blauwe en groene aquarelverf. Beide kaarten kregen de tekst "Thinking of you" in blauwe embossingpoeder en allebei werden ze gemat op een grijze of blauwe achtergrond waarvan de randen werden gedistressed.

Het zijn enkelvoudige kaarten geworden. Helaas kreeg ik niets beters uit mijn handen. Maarja...het is de boodschap die telt toch?!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten