maandag 15 december 2014

Rudolph the red nosed reindeer - 4

Dag bloggers allemaal,

Ontzettend bedankt voor jullie leuke reacties allemaal. Het geeft inspiratie om door te gaan.

Ook voor vandaag heb ik weer een variant gemaakt op mijn eerste Kerstkaart met Rudolfje.
Deze keer heb ik gekozen om een ijssterren achtergrond te embossen.

De negatieve zijde heb ik op de dubbelgevouwen lichtblauwe kaart gekleefd zodat ik de sneeuw- of ijssterren kon opvullen met enerzijds Glossy Accents, anderzijds met Silver Stickles. De emboss gedeelte heb ik met een blauw Te Gek Krijtje kleur gegeven. Dus anders dan gewoonlijk dat je de opliggende delen gaat laten zien op je kaart. Toch ook wel leuk met deze folder al zeg ik het zelf ;).

Het Rudolfje heb ik in een grijze Te Gekke Krijtjeskleur gestoken. De hoefjes en het gewei met dezelfde Silver Stickles bewerkt. De rode neus en het halsbandje met Glossy Accents.

Om af te werken heb ik een ronde teksstempel genomen die mooi coördineert met de cirkels op de achtergrond. Die heb ik gestempeld op een uitgesneden rondje. De sneeuwster in het midden van de stempel ook wat blauwe kleur gegeven met het krijtje en opnieuw in de Glossy Accents gezet. Het cirkeltje zelf met hetzelfde grijze krijtje bewerkt zodat alle kleuren weer matchen.

Het stempeltje en het Rudolfje met 3d foampads bevestigd. Klaar is kees!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten