zondag 14 december 2014

Merry Christmas - Happy New Year

Hoi hoi iedereen,

Voor vandaag heb ik een kaartje dat ik gisterenavond heel laat heb uitgewerkt.
Met 2 groene Te Gekke Krijtjes heb ik een egale achtergrond gemaakt. Daarna heb ik 2 tekststempels door elkaar gezet met een beetje ruimte ertussen zodat ik nog een slinger van lichtjes kon stempelen.
Ik heb 2 hertjes uitgestanst uit bruin kaartpapier. De hertjes heb ik in de Silver Stickles gezet. Uiteindelijk nog wat touw rond m'n achtergrondje en alles gemat op een bruine kaart.

Omdat mijn stempelachtergrond niet hélemaal geslaagd was, heb ik ervoor gekozen om het touw wat naar boven te plaatsen en de hertjes in 3d met foampads te bevestigen. Zo moest ik het achtergrondje niet weggooien maar kon ik het "ongelukje" netjes verbergen.

Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten