zondag 28 december 2014

Cards & Scrap - Kaartenuitdaging 226

Dag bloggers allemaal,

Tussen de feestdagen door hadden we gisteren een verjaardagsfeest van één van mijn schoonzussen die volgende week op 30 december 50 jaar wordt.

Omdat ik al geruime tijd ziek ben, was het niet echt mogelijk om een cadeau te kopen. Gelukkig stond op de uitnodigingskaart als cadeautip een envelop. Ik maakte dan maar met de energie die ik nog had een cadeau giftcard waarin we een leuke zakcent staken. Of noem je dat zo niet voor een "Sarah". Dit cadeaudoosje-kaart vind ik echt een geweldig iets voor nog een snel snel cadeautje. Bij dit kaartje heb ik voor de eerste keer washi tape gebruikt. En, deze kaart doet mee met de kaartenuitdaging van Cards & Scrap:




Bij aankomst in de zaal was mijn schoonzus gecharmeerd dat ik de kaart zelf gemaakt had. Nu kan ze zelf kiezen of kopen wat ze graag voor haar gekregen centjes heeft. Konden we dus niets verkeerd mee doen, oef ;). Mijn man stond erop dat ik toch het cijfer 50 op de kaart zette. Weet niet of dat zo'n goed idee was, vind dat toch altijd wel moeilijk om te kiezen ;).

Toen we na het feest de parking af wilden rijden, zaten we zo vast in de sneeuw dat het nog een tijdje duurde voor we de baan op konden. Toen we eerder die dag aan de feestzaal kwamen bleek de parking geblokkeerd te zijn omdat ze zonder mazout waren gevallen met de bulldozer die het sneeuw diende te ruimen. Dan moesten we parkeren op het grasveld, lees sneeuwveld van wel meer dan 20 cm diep, met alle gevolgen vandien voor 's avonds natuurlijk. Al het keukenpersoneel moest onze wagen mee uit de sneeuw helpen. Net hetzelfde voor alle andere genodigden die na ons de parking wilden verlaten. Uiteindelijk thuis geraakt. Bedankt aan de hulptroepen ;). Dat was de eerste kennismaking voor dit jaar wat het winterse weer betreft. En dat te zeggen dat ik wel kan genieten van het sneeuwlandschap. Al die ongemakken...nee, liever niet.

Ben benieuwd of jullie zo gek zijn op deze sneeuwse taferelen.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten