maandag 20 oktober 2014

Cards & Scrap - Kaartenuitdaging 221

Sterkte of condoleancekaart

Een condoleancekaart is nooit gemakkelijk. Toch heb ik enkele ideetje opgedaan.
Om deel te nemen aan deze kaartenuitdaging bij Cards & Scrap zag ik al enkele hele mooie kaarten passeren.

Ik koos voor niet traditionele kleuren en een simpele achtergrond. Ik heb dit kaartje gemaakt met de  basiskleur blauw van de Te Gekke Krijtjes. De nieuwe blauwe kleur en de nieuwe paarse kleur. Alles gestempeld in paarse tinten voor de "warmte" in de kaart. Het bijtje heb ik een beetje laten blinken met Glossy Accents en de vleugeltjes werden ondergedompeld in de stickles.

Ik heb met schilderstape een rechthoek afgeplakt en daar de kleur opgezet door gebruik te maken van een tissue en een beetje terpentine.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten