zaterdag 16 augustus 2014

Inloopworkshop - Gevouwen Ster

Hallo iedereen,

Voor vandaag wil ik jullie nog een kaartje laten zien dat jullie tegoed hebben... is er nl. eentje die we vorige week al gemaakt hebben.

Maddy had 2 voorbeeldkaarten gemaakt: ééntje dat voor alle mogelijke momenten kan en ééntje voor de Kerstperiode.

Ik heb gekozen om de alledaagse versie te maken. Doch, deze gaat zeker nog in de Kerstversie verschijnen hoor ;). Vind de ster ook echt wel kunnen als Kerstster op een kaart.

Gisteren kreeg ik bezoek van de tante en nonkel van mijn man. Kranige zeventigers waarvan tante Maria ook een echte knutselfanaat is in de grootste zin van het woord. Ze kwamen eigenlijk kijken om gordijnen op maat te maken voor ons nieuw stulpje. Op de vensterbank had ik enkele nieuwe kaartjes staan pronken die tante Maria haar aandacht trokken. Ze was er meteen van in de ban en trok me meteen naar de hobbytafel om haar te laten zien hoe ik dat ene kaartje gemaakt had.

Nadien attendeerde zij mij op het kaartje dat ik met de feestdagen had gestuurd. Jullie weten nog wel ...die "gouwe ouwe" die we bij Maddy gemaakt hebben. Als je hier klikt dan wordt je naar die toenmalige blogpost gestuurd. En als je hier klikt dan kom je bij mijn andere "gouwe ouwe" kaarten uit.. Ze vond die zo erg mooi dat ze er ook een variant had op gemaakt maar dan met een winters tafereeltje als achtergrond. En daar wordt ik dus echt enorm blij van ... te weten dat we elkaar zo kunnen inspireren ;). Kan ik dat ook eens een keertje proberen.

Ook via Hobbyjournaal kreeg ik een verzoek om extra tekst en uitleg te geven bij die "gouwe ouwe" omdat Bianca dit ook een erg leuk idee vond zo'n gevouwen Kerstboom.
Dus Maddy, als je dit meeleest...ook een dikke pluim voor jou hé!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten