vrijdag 4 april 2014

Simple, Clean & Fast Version - Te Gekke Krijtjes (1)

Welkom terug....

Wat ben ik blij dat ik terug aan het bloggen kan ;). Weet je, soms als je meevoert met "mister hectic" zou je graag af en toe eens een weekje willen wegglippen. Ziek thuiszitten, weken, maanden aan een stuk...neen, dat is het echt niet. Wat heb ik er naar uit gekeken om weer mee te doen aan het gewone leven. Aan "mister hectic" zal ik voorlopig niet moeten deelnemen. Ik zal het nog ruim een jaar rustig moeten aan doen volgens de dokters. De zwaarste periode dacht ik nu eindelijk achter de rug te hebben. Helaas, niets is minder waar. Opnieuw heb ik minder goed nieuw gekregen. Mijn oude leventje krijg ik helemaal niet terug. Ik ga hier nu niet in detail treden omdat ik al genoeg geconfronteerd wordt met mijn gezondheid ieder uur van de dag. Momenteel probeer ik toch mijn gewone leventje zoveel als mogelijk weer op te nemen. Om mijn gedachten te verzetten zal ik alleszins wel van elk moment gebruik maken dat ik kan en aankan om te bloggen en ook vooral weer bij jullie blogs inspiratie opdoen. Zo weten jullie als het een beetje minder is op mijn blog dat het me even niet lukt.

Genoeg over mij nu. Ik wil jullie graag een Simple, Clean & Fast kaartje laten zien dat geïnspireerd is op basis van een kaart van Kristina Werner.

Enige tijd geleden kwam ik tijdens het surfen terecht bij één van de vele filmpjes van Kristina. Ze is vooral gekend door haar populaire video series waarin ze meestal in enkele minuten piekfijn uitlegt hoe je tot een bepaalde kaart kan komen.

Ook interesse, ga dan zeker eens kijken via haar blog: kwernerdesign.com.

Omdat ik geen kopie - kopie wou maken van Kristina haar kaartje heb ik er natuurlijk mijn eigen werkwijze en touch aan gegeven door natuurlijk ....hoe kan het ook anders...gebruik te maken van de Te Gekke Krijtjes.

Voor ik kleur kon aanbrengen heb ik hartjes stickertjes en bolletjes stickertjes her en der aan de linkse kant gekleefd. Daarna heb ik met een tissue en een vleugje terpentine kleur per kleur aangebracht door de kleur gewoon uit te vegen. Daarna de stickertjes verwijderd zodat de hartjes en bolletjes in wit tevoorschijn kwamen. De tekststempel heb ik met een watermark pad aangebracht op het zwarte papier zodat ik er met het blauw-groene embossingpoeder en de heattool een blinky tekst van kon maken. De randjes aan het zwarte papier is gedistressed en gemat op een witte kaart. Aah ja...je moet nog leesbare tekst kunnen schrijven op je kaart natuurlijk ;).

Ben benieuwd wat jullie van deze Simple, Clean & Fast Version vinden:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten