vrijdag 31 januari 2014

Uitslag Joke's CreaCandy Giveaway 2014

Hallo iedereen,

Vandaag is het 31/01/2014 en staat de candy klaar om te verzenden.

Het was de allereerste keer dat ik een candy op touw zette en het ziet er naar uit dat ik dat voorlopig ook niet meer zal organiseren. Nochthans leek het mij toch niet zo moeilijk. Gewoon een nieuwe creatie op je blog plaatsen met tekst en uitleg en linken via mijn blog zodat ik wist dat je meedeed. De inzending moest zelfs niet opgestuurd worden. Blijkbaar zijn er nog bloggers onder jullie met dezelfde ervaring, dat is natuurlijk jammer. Maar, ik ga er niet om treuren. Ik hoop alleszins toch één iemand te hebben blijgemaakt.



En de candy zal gaan naar ...



Trees van Kaarten en nog veel meer.

Wil je de adresgegevens nog even naar me mailen via  jokecreatief@gmail.com? Dan wordt het pakket zo snel mogelijk naar je toegestuurd.

Laat maar weten wanneer je alles goed ontvangen hebt. Ik wens je er alvast veel hobbyplezier mee.



Als laatste zou ik nog even willen toevoegen dat ik uit de grond van mijn hart hoop dat eenieder die mijn vorige blogpost heeft gelezen ook echt alert is als je iemand haar gezondheidsklachten erkent aan de hand van mijn verhaal. Ik zie natuurlijk dat mijn blogpost massaal wordt gelezen en kan alleen maar hopen dat er andere meisjes en vrouwen ook effectief massaal mee geholpen kunnen worden. Er zou hen en hun naaste omgeving veel ellende mee kunnen bespaard worden doordat er tijdig kan worden ingegrepen.

Ook nog een hartelijk welkom op mijn blog voor Wendy. Hopelijk kunnen we veel van elkaar opsteken. Heb gezien dat je ook fan bent van de Te Gekke Krijtjes dus dat wordt zeker fijn ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten