zaterdag 4 januari 2014

Tot gauw! & laatste oproep...

Dag bloggers allemaal,

Allereerst voor ieder van jullie nog een gelukkig nieuwjaar!

Vandaag een laatste blogpost van mij. Alleszins voor een tijdje...want, zo gauw ik weer op de been ben en terug naar huis kan komen, ben ik alweer op post ;).

Jazeker hoor, het bloggen kan ik niet laten. Mijn man noemt me zelfs al een "echt blogbeest" ;).

Ik had het graag anders gezien, het nieuwe jaar op deze manier starten. Maar, wat moet dat moet hé.

Hopelijk mag ik nog wel wat inzendingen op de Joke's CreaCandy Giveaway verwachten. De drukte van de voorbereidingen aan de feestdagen en de feestdagen zelf zijn immers voorbij. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan brengen in tussentijd. Dus bij deze een laatste oproep om nog deel te nemen. Heb gezien dat de blogpost van de candy héél vaak bekeken is tot nu toe, dus ik hoop dat ik toch nog wel wat inzendingen mag verwachten. Niemand is verplicht natuurlijk...

Om mijn man te verrassen (die écht wel een standbeeld verdient!!!), heb ik nog een mooi kaartje gemaakt. En ook voor mijn moeder en Koen (nonkel, maar eigenlijk meer m'n grote broer) heb ik nog iets in petto.

Zij staan het dichts bij mij en hebben al geruime tijd veel geduld met me moeten hebben, gewoon omdat de gezondheid me wat in de steek gelaten heeft. Heel vaak oververmoeid, weinig energie, het ene kwaaltje na het andere door de te nemen medicatie,...  Door deze operatie zou dit op termijn weer in orde moeten komen, dus daar gaan we voor! Zij hebben het alle drie ook niet makkelijk gehad tot hiertoe. Vandaar dat ik ook vind dat mijn naaste omgeving wat extra verdient. Ze zijn mijn dierbaarste bestaan.

Ook mijn super fantastische collega's wil ik bij deze nog eens bedanken! Hopelijk houden jullie me zoals beloofd op de hoogte van enige nieuwigheden en nieuwtjes. Op die manier heb ik toch nog het gevoel dat ik niet helemaal weg ben hé.

Voor de rest wil ik nog even meegeven dat ik voor het creatief jaar 2014 nog leuk nieuws heb.
Vanaf het ogenblik dat ik weer mee kan, zal ik de kinderworkshops verder voorbereiden en wordt een "eerste" kinderworkshop een feit.

De spulletjes die ik ondertussen gewonnen heb, komen hiervoor zeker van pas. Zelf deelnemen aan candy's zag ik in het begin helemaal niet zo zitten. Ik heb namelijk alleen maar geluk in de liefde, absoluut niet in het spel. Dus, toen ik een 2-tal weken geleden bij mijn thuiskomst zag dat ik opnieuw stansen en papier gewonnen had, sprong ik een gat in de lucht. Zo blij als een klein kind was ik ;). Echt waar, dit deed zo goed! Bedankt alvast aan Noor Design en Marianne Design. Jullie krijgen zeker nog een preview te zien van deze workshops en nadien dé foto's.

Voor nu ga ik helaas moeten afsluiten.

Alvast allemaal bedankt voor jullie steun. Hou jullie allemaal goed, stel het wel en tot gauw!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten