zondag 8 december 2013

Themaweek 1 - Christmas dolls (2)

Dag bloggers allemaal,

Voor vanavond een kort bericht.

De tweede christmas doll is op dezelfde basis gemaakt als de eerste. Alleen in helemaal andere kleuren.
Hier heb ik gewerkt met handgemaakte foamstickers, zilveren sterretjes hier en daar, een touwtjes dat hergebruikt werd (komt van een label dat je aan nieuwe kleding kan vinden). Wat is er nu zo speciaal aan deze kaart? Wel, buiten dat je van zo' doll stamp een engel kan maken, kan je ook bepaalde kledingstukken in laagjes met verschillende designpapiertjes aankleden. Niet alleen de kledingstukken kan je aanpassen, ook de benen kan je bewerken. Bij een eerdere blogpost heb ik een oude badpons gebruikt als panty voor mijn doll. Nu wou ik haar panty's met glitters geven. Het moet feestelijk blijven hé. Dat heb ik gedaan door de hoofdstempel af te drukken op huidskleurig papier. De benen bewerkt met het rode Te Gekke Krijtje en er glistening snow met een wattenstaafje op aangebracht zodat ze glinsterende panty's aan heeft. De schoentjes werden met een rode fineliner ingekleurd.

Ben benieuwd wat jullie van deze dame vinden. Ik wens jullie alvast nog een fijne zondagavond en een goed begin van de werkweek. Tot gauw...

Christmas doll 2:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten