zaterdag 14 december 2013

Inloopworkshop Kerst (13) - Christmas Tree with punched circles


Dag bloggers allemaal,

Vanmorgen voor de laatste keer dit jaar naar de inloopworkshop van De Knutselaer geweest.
Deze keer hebben we een kerstboom gemaakt die "bekleed" werd met geponste cirkels (allemaal restjes papier opgewerkt), uitgestanste ijssterren, plakparels en knoopjes. De kerstboom werd met foam op het bruine cardstock gekleefd voor wat reliëf. Eigenlijk héél simpel om te maken en toch een leuk effect.

Je kan natuurlijk opteren om minder "kerstballen" in je boom te hangen. Maddy maakt haar eigen creaties ook altijd best "druk" en bij deze vond ik dat zelf ook wel passen. Je ziet toch nog dat het een kerstboom is of niet?

Ben er helemaal weg van...en heb dan ook wat varianten op deze boom gevonden die ik eerstdaags ga uitproberen. Gezien de tijd dringt voor de kerskaarten af te werken, ga ik met deze laatste werkwijze aan de slag. Ze nemen niet zoveel tijd in beslag om te maken. Alhoewel.........ik moet toch steeds weer wat puzzelen om alles te hebben zoals ik het wil. Typisch mij ;) ;).

Ben vooral benieuwd waarmee Maddy ons gaat verrassen in 2014. En ik ben ook benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Alvast bedankt voor je bezoek aan mijn blog en tot blogs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten