zaterdag 12 oktober 2013

Inloopworkshop Kerst (6) - Kerst enveloppe-kaart

Ja hoor,vanmorgen naar de volgende inloopworkshop geweest :). Het blijkt succes te hebben zo'n inloopworkshops. Hoe kan het ook anders: onze gastvrouw Maddy steekt het ook allemaal heel goed in elkaar. Mooie creaties met veel voorbereidend werk voor haar. Chapeau dat ze dat er allemaal voor over heeft. Voor ons uiterst aangenaam als hobbyisten en zeer overzichtelijk om eraan deel te nemen. Ik kijk er ook altijd gans de week naar uit. Wie weet wat Maddy nog allemaal voor ons in petto heeft? Een volgend vervolg komt er zeker... Maddy bevestigde vandaag nog een tijdje te zullen doorsgaan dus...wij tellen weeral af naar volgend weekend ;).

Vandaag werd het een - ik noem het zo - een Kerst enveloppe-kaart. Je kan het natuurlijk ook in andere thema's maken en moet ook niet per se met vellum. Deze ga ik zeker nog eens overdoen zonder het vellum, gewoonweg omdat ik dat niet in huis liggen heb. En om het speciaal aan te schaffen, bekijk ik toch altijd eerst even of ik het wel vaker zal gebruiken. Momenteel zie ik de meerdere mogelijkheden van vellum nog niet dus...

Het envelopje is dus gemaakt van het vellumpapier. Op de bloemetjes deed ik nog een sprankeltje Glistening Snow-Tex, alleen zie je dat op de foto niet. Op de uitneembare kaart heb ik nog een fijn blauw stiksel getekend. Zo ook weer eens wat anders dan een gewoon kaartje en ook weer leuk om te maken.

Dit is mijn Kerst enveloppe-kaart geworden:

Foto 1: gesloten enveloppe-kaart
Foto 2: open enveloppe-kaart










Geen opmerkingen:

Een reactie posten