zaterdag 5 oktober 2013

Inloopworkshop Kerst (5) - Kerstkaart met uiltje

Hier ben ik weer... Goeiemiddag iedereen.

Deze voormiddag hebben we nog een laatste keer in het Kerstthema gewerkt. En aangezien het vandaag World Card Making Day is, heeft Maddy volgens mij bewust voor een kaart gekozen.
Niet dat ik dat erg vind hoor, integendeel ;).

Ik had al een aantal mooie kaarten met uiltjes gezien die Maddy zelfgemaakt had en was er meteen weg van. Toen ik het mailtje zag dat we vandaag ook met deze uiltjes gingen werken was ik superblij.

Heb meteen de knipvellen aangeschaft om ermee verder aan de slag te gaan. Het is leuk om te doen, best eenvoudig om te maken en uiteindelijk krijg je er toch ook een mooi resultaat mee.

Misschien komt er volgende week toch nog een vervolg op onze thema week van Kerst. We kijken er allemaal zo erg naar uit dat we Maddy hebben aangestoken om verder te doen :) :) :). Dus, wie weet kan ik er volgende weekend weer een vervolg aan breien.... Fingers crossed zou ik zo zeggen.

Je kan wel zien dat ik weg ben van uiltjes...heb in mijn interieur ook 2 leuke exemplaren staan, al vind ik dat zelf ;).




Dat was mijn blogpost voor vandaag. Met het kaarten maken ga ik nog wel eventjes door deze namiddag en avond. Kan zo ontspannend zijn ;) toch?

Genieten jullie vooral ook nog van deze 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten