zondag 10 maart 2013

Zakdoekdoosje

Hey,

Dit zakdoekdoosje heb ik enkele maanden geleden al gemaakt. Vond het wel een leuke om op de blog te plaatsen.

Hij is gemaakt met designpapier en gekleurd papier dat ik ge-embossed/gestanst heb. Wat fijne bloemetjes uitgeponst, plakpareltjes hier en daar. En een mini enveloppe van Marianne Design met een tekstboodschap binnen in het doosje. Is eens een keer iets anders dan een kaart hé.
De blauwe kleur krijg ik niet op beeld zoals het eigenlijk is nl. donkerder blauw. Maarja, 't is het idee dat telt zeker hé.

Zal binnenkort eentje maken met de Te Gekke Krijtjes.





4 opmerkingen:

  1. Joke,hij is leuk geworden. Een leuk kadootje om te geven ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Joke, wat een prachtig doosje. Ik ben heel benieuwd naar een uitvoering met Te Gekke Krijtjes.

    groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt! Eén van de dagen post ik die met de Te Gekke Krijtjes. Ben nog even aan het uitzoeken hoe ik het precies wil.

    BeantwoordenVerwijderen