zaterdag 30 maart 2013

Ribbelmaker & Te Gekke Krijtjes

Hoi,

Vandaag post ik een kaartje dat gemaakt is uit strookjes papier die ik door de ribbelmaker heb gedraaid. De dotjes zijn gemaakt met wattenstaafjes. De stempel is van Hero Arts. De tekst heb ik met verschillende kleuren beïnkt.

Ook nu weer een schoonheidsfoutje gemaakt...bij de roze tekst waren er enkele spatten. Dacht het op te lossen met extra bolletjes in de metallic-kleurtjes. Was niet de bedoeling, maarja ... kan ermee door. Afgewerkt met een strikje dat ik nog liggen had en dus niet bewerkt met de krijtjes en eenvoudige geponste vlindertjes.

Met het maken van het tweede kaartje wou ik foutjes vermijden. Maar, wilde ook niet lukken. Deze keer was het plaatsen van de stempel mislukt. Heb er dan maar enkele reepjes overschotjes over gekleefd. Heb er met een fineliner naden op getekend alsof het lijkt dat het een lapje stof is dat er op gestikt werd. Een ideetje dat ik gehaald heb van Sannie Loves-to-stamp.

De kaartjes zijn helemaal niet geworden wat ik voor ogen had, maar vind dat ze toch op mijn blog mochten komen. Ben benieuwd of jullie dat ook af en toe hebben. Alle tips zijn welkom!

En dit zijn ze dus:




 
En, de vogel die daar komt piepen is een scrappy sparrow gemaakt met de Te Gekke Krijtjes. Zie bij mijn vorige blogberichten:  Scrappy Sparrow .
 
 
Vele groetjes en fijn weekend x




2 opmerkingen:

  1. Hè gelukkig dat ik niet de enige ben. Bij mij gaat het ook regelmatig iets mis. En dat probeer ik zo creatief mogelijk op te lossen. Maar heeft wel eens tot gevolg dat de kaart heel anders uitpakt dan ik in mijn hoofd had.
    Maar deze zijn goed gelukt hoor. Ik zie de "foutjes" niet zitten.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, dat heb ik ook wel eens. Ik probeer dan een andere oplossing te vinden, maar als dat niet gaat is er altijd nog het ronde archief. Je kaartjes vind ik mooi en als je niets gezegd had was het me niet opgevallen. Je kip vind ik ook lollig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen