donderdag 28 februari 2013

Scrappy Sparrow - papieren mus

Hoi hoi,

Zag vandaag op Pinterest een leuke pin Scrappy Sparrow van Andrea Brand staan. Dit mét een template voor 2 verschillende mussen. Leuk idee om uit te werken met de Te Gekke Krijtjes dacht ik zo. Dus ben er maar meteen in gevlogen.

De eerste twee die ik gemaakt heb waren uit Vintage papier. Aangezien ze niet perfect uitgeknipt en geplakt zijn heb ik het idee van Andrea met de houtskool- & potloodrandjes overgenomen. Alleen heb ik de randen niet met potlood en houtskool, maar natuurlijk met de Te Gekke Krijtjes bewerkt. Valt de imperfectie niet zo op :). Vind ze best wel geslaagd. Enkel de geplooide paperclippenpootjes vastmaken en zo modelleren dat de mussen blijven staan is even engelengeduld uitoefenen. Maar ...hoe meer je er maakt, hoe makkelijker ook dat wordt. Pfff.

Heb voor de volgende twee gekozen om ze volledig met de Te Gekke Krijtjes te maken.
Hiervoor heb ik techniek 7 van Sannie loves to stamp gebruikt.
Enkel het eerste musje staat goed op beeld. De tweede is lichter van kleur en krijg ik maar niet op beeld zoals ik wil. Misschien toch eens de handleiding van het fototoestel onder handen nemen...

Denk eraan om ook deze in te zenden voor de wedstrijd bij Te Gek.nu. Ze brengen toch de Springtime binnen hé?!



 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten