vrijdag 27 maart 2015

Luciferdoosjesboek - Inloopworkshop

Fijne zonnige middag iedereen....zonnetje komt net door de wolken piepen ;)

Welkom aan mijn nieuwe volgers. Moesten jullie ook een blog hebben dan hoor ik het graag. Kan ik ook bij jullie inspiratie komen opdoen. Blijkbaar staat er niets vermeld op jullie Google plus pagina... Of kijk ik er over????

Hieronder laat ik jullie nog een creatie zien die we vorige week maakten tijdens een inloopworkshop.
Ik dacht bij mezelf toen ik de wekelijkse mail met foto's zag voorbijkomen Wauw, Maddy zal nogal wat luciferdoosjes hebben verzameld... Blijkt dat je die doosjes ook zo blanco kan aanschaffen :). Had ik nog nooit ergens gezien.

Mijn doosje is een lentedoosje geworden in zachte pastels. Het enige nadeel: als je wil stempelen aan de zijkant van zo'n doosje dan loopt je inkt gewoon uit. Komt natuurlijk omdat het doosje vervaardigd is uit een soort glanskarton. Het is niet echt blinkend maar, je kan dus best strookjes papier erop vast kleven waarop je dan vooraf je tekst van keuze hebt gestempeld. Veel gemakkelijker en netter. Heb ik dan ook thuis maar meteen gedaan zodat het een afgewerkt luciferdoosjesboek werd. De labeltjes ertussen met de strikjes en de blauwe splitpennetjes geven het boekje mooie details.

Nu ga ik er nog kleine briefjes insteken met leuke tekstjes en dan ga ik mijn moeder daarmee verrassen. Toch een beetje het zonnetje proberen in huis te laten komen bij haar ook ;). Fijn weekend voor jullie allen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten