zaterdag 13 december 2014

Rudolph the red nosed reindeer - 3

Hallo avondbloggers,

Ik blijf nog even in de Kerstsfeer met de kaartjes...weer goed op tijd begonnen ;). Gelukkig was het thema van Cards en Scrap een voltreffer bij mij, want nu had ik meteen een thema waarin ik mijn kaartjes kan afwerken voor de feestdagen.

Dit keer een ander Rudolfje (ook een stempel van de Action). Ooit eens gekocht toen ik destijds met de hobby begonnen ben. De tekststempel en het randje rond het vellum werd met embossingpoeder gedaan. Al de rest is gekleurd met de Te Gekke Krijtjes.

Rudolfje kreeg hier en daar (zijn gewei, neus en belletje + zijn hoefjes) wat Glossy Accents van Ranger. Zoals jullie zien bij mij vorige kaartje leg ik telkens ergens anders accentjes. Het bruine papier werd eerst door de Double Do gedraaid met Swiss dots embossingfolder. Het groene randje is een snijmal van Stampin'Up dat net zoals de stempelafdruk met de Te Gekke Krijtjes werd gekleurd.

Doordat Rudolfje in 3d foam werd opgeplakt zit er een beetje diepte in de kaart.

Héél eenvoudig maar héél leuk om te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten