vrijdag 12 december 2014

Let it Snow, Let it Snow, Let it Snow...

Goedemiddag bloggers,

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige 2 kaartjes!!! Vind ik echt fijn om te lezen.

Vanmiddag post ik even een kort berichtje. Ik moet dadelijk nog om boodschappen en de Kerstversiering eens uithalen natuurlijk...anders is het straks de moeite niet meer ;).

Ben met de Te Gekke Krijtjes opnieuw aan de slag gegaan. Een embossing swiss dot achtergrondje gemaakt tot net niet helemaal beneden aan de kaart. Ook weer met een malletje uit de Hobbyzine bergjes gemaakt en met Glittering Snow bewerkt. De achtergrond gemat op een witte kaart en met het hemelsblauwe Te Gekke Krijtje lichtjes over de dotjes en de sneeuwman gegaan. Enkele andere krijtjes uitgekozen voor de andere kleuren van de sneeuwman en het kaartje uiteindelijk afgewerkt. Ook Glittering Snow op de pompom en muts aangebracht voor het wollige effect. De dotjes kregen een beetje Glossy Accents of een beetje van de witte gelpen hier en daar. Heb blue violet Archival Inkt van Ranger gebruikt om te stempelen. Het zijn alle drie stempels die komen van stempellapjes uit de Action. Ooit gekocht toen ik aan de hobby ben begonnen. Net zoals de stempels van de kaartjes met Rudolfje. Leuk hé?

Nog een hele fijne middag voor iedereen. Vanavond onthul ik nog een nieuw kaartje met een ander Rudolfje. Ik blijf nog even in de Kerstsfeer ;).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten