donderdag 9 oktober 2014

Wedstrijd Te Gekke Krijtjes

Hallo iedereen,

Toen ik daarnet bericht kreeg dat ik 1 van de 2 winnaars in de categorie volwassenen ben van de wedstrijd van de Te Gekke Krijtjes van het 3de kwartaal van dit jaar maakte mijn hart toch wel een groot sprongetje ;).

Het is enorm leuk om zo gewaardeerd te worden in het creatieve werk dat ik de laatste tijd verricht heb.
Die appreciatie is de kers op de taart voor mij en geeft zo'n leuk gevoel dat we blijven proberen om anderen aan te zetten om het ook eens te proberen in de hoop dat ze ook verslaafd raken ;). Zo kunnen we nog veel meer ideeën opdoen en van elkaar leren.

Diegene die de Te Gekke Krijtjes kennen of nog niet (lijkt me bijna onmogelijk als je in deze hobbywereld zit ;) ) neem zelf ook eens deel aan de wedstrijd. Je kan er die onwijs leuke krijtjesset mee winnen die je misschien nog niet in je bezit hebt. Klik hier.

Dank je wel jury...jullie maken mijn dag hélemaal goed..euh TE GEK!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten