dinsdag 7 oktober 2014

Mannenkaart - Verjaardag

Hallo bloggers,

Mijn lievelingsneef is jarig op 7 oktober. Hij verdient zeker een leuke kaart.
Maar, mannenkaarten heb ik nog niet zo vaak gemaakt. Dus... ik dacht dat het zoeken naar ideetjes ook wel langer zou duren dan gewoonlijk bij mij het geval is ;). Niets was minder waar...

Bijna meteen was het idee geboren om een simpele maar toch mooie "stoere" kaart te maken met een uiltje in bordeaux-tinten en bruine achtergrond.  Ben echt wel benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. En, ik ben ook écht nieuwsgierig wat Diederik er van zal vinden.

Ook mijn lievelingsgrootvader was jarig op 7 oktober. Tevens ook de peter van mijn neef. Het geeft toch altijd een speciaal gevoel aan die dag. Het is een dag die nooit zomaar voorbij gaat. Jammer dat hij er niet meer is. Ik mis hem nog steeds enorm. Het is tevens de eerste verjaardag van mijn neef zonder mijn lievelingstante Chris, zijn mamsie. Jullie zullen het dan ook wel voelen in dit bericht dat deze mensen mij erg dierbaar waren. Je zou zo'n dag met glans moeten kunnen doorstaan. Maar met die herinneringen nog in ons achterhoofd en het recente overlijden van Tante Chris is het toch altijd een beetje moeilijk. Trachten om er toch het allerbeste van te maken dat is de boodschap. Niet alleen van je verjaardag, zeer zeker van iedere dag die ons gegeven is...dat is ook wat Tante Chris het liefste zou hebben.

Van harte gefeliciteerd met je 42ste verjaardag Died! Geniet van die dag met je mooie gezinnetje!

Speciaal voor jou:












Geen opmerkingen:

Een reactie posten