dinsdag 23 september 2014

Een Te Gekke Verjaardagskaart

Zet de bloemetjes maar buiten Sannie!

Er is er één 🎉 hoera, hoera. Sannie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk mocht je vele kaartjes ontvangen zodat het lege huis toch nog een beetje gevuld is. Hopelijk heb je de mijne ondertussen ook al van de dames van Te Gek doorgekregen. Véél succes nog met je verhuis. En hopelijk mag je ook snel weer achter je hobbytafel zitten ... dé ultieme ontspanning na zo'n dagen van dozen inpakken, zeulen en alles terug uitpakken om weer een nieuwe plaats te geven.

Vanaf nu kan ik dus het kaartje met jullie delen. Ik heb eerst getwijfeld en daarna nog eens getwijfeld over welke soort kaart ik ging maken 😃 . Uiteindelijk heb ik op basis van een filmpje van GirlGeekLovesStampin (Embossing Folder Fun - voor diegene die haar filmpjes wil bekijken: gewoon even op haar kanaal zoeken op You Tube) ervoor gekozen om een correspondentiekaartje te embossen met een verjaardagsfolder. Ik was dus wel goed geïnspireerd op basis van dit filmpje. Dank je wel Audri! En maar goed ook want anders was m'n kaartje niet op tijd in Hardinxveld-Giessendam aangekomen vrees ik.

De embossing delen heb ik met verschillende krijtjes gekleurd door kleur op te nemen in een tissue en dan de kleur aan te brengen op het papier. Daarna heb ik met een papieren zakdoekje en stickles over mijn embossingpapier gewreven zodat mijn kaart helemaal ging schitteren. Een leuke bloemetjesstempel ingekleurd met de krijtjes. Een labelstempel eveneens ingekleurd en de tekstempel Zet de bloemetjes maar buiten van Marianne Design erop gezet. Alles op z'n plaats gemat en nog een plakparel aangebracht. Toch een kleurrijke kaart niet?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten