zaterdag 16 augustus 2014

Inloopworkshop - Mini mapje voor cadeaubon/centjes/label

Vandaag ben ik er voor de tweede keer.

Ik wil jullie de creatie van vandaag niet weerhouden natuurlijk. Deze vind ik echt schitterend voor verschillende gelegenheden zoals het weggeven van een cadeaubon, een zakcentje of een uitnodiging op een label.

Het papier dat we mochten gebruiken vind ik erg mooi. Ik houd wel van zo'n fijne motiefjes als designpapier.

Dit mini mapje is echt niet moeilijk om te maken. Alleen...zat ik met mijn hoofd ergens ver in de wolken denk ik ;). Ondanks dat ik met mijn neus op de werkbeschrijving zat, had ik het dessinpapier toch al geplakt zodat mijn lintje niet achter dit dessinpapier verstopt zit. Nu, op zich vind ik hem toch niet mis zo hoor. Het kan eveneens zo vind ik. Maar goed...de volgende keer maar beter mijn werkbeschrijving in de gaten houden want vroeg of laat ga ik zo eens echt helemaal moeten opnieuw beginnen en dat zou jammer zijn met zulk een mooie materialen. Het is goed dat er meestal wel een oplossing voor handen is. En ook goed om te weten dat ik niet de enige was onder de workshoppers die dit "verkeerd" deed ;).

Dit mapje ga ik ook nog wel ontelbare keren bovenhalen om eens opnieuw te knutselen:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten