zaterdag 21 december 2013

Themaweek 1 - Christmas dolls (3)

Bloggers allemaal,

Vandaag tag 3 die ik jullie kan voorstellen.

Deze doll is opgebouwd zoals de vorige twee met de label gemaakt uit karton van een cornflakesdoos ofzo. Alleen heb ik nu het kleedje geaccentueerd door strikjes aan de bandjes te maken.

Uit reclameblaadjes die klaar staan voor naar het oud-papier te gaan, heb ik enkele teksten gehaald en kris kras door elkaar gekleefd op het designpapier.

De gestanste cirkel is eigenlijk de onderste laag van een stickervel. Weet je nog het windlicht met label uit één van de inloopworkshops van De Knutselaer? Dan zie je waarom je niet meteen alles moet weggooien  ;). Door veel met papier te werken, heb je zo nu en dan wel wat afval. Op deze manier probeer ik dit afval zo klein mogelijk te houden. En, je ziet... het is zo een beetje glimmend papier. Perfect toch zo of niet?

Het laagje bont onderaan de kaart komt van een coca-cola sleutelhanger die we vorige week kregen toen we naar de film geweest zijn. Wat kan je nu toch allemaal doen met zo'n dingen. Weggooien??? Ik dacht meteen die kan ik nog wel eens verwerken op een kaartje ofzo et voila................. :




Zo zie je maar dat je met wat je allemaal in huis hebt liggen nog wel wat leuks kan doen.
Op naar de volgende zou ik zeggen. Aangezien er geen workshop was vandaag kan ik de laatste hand leggen aan de nog te maken kerstkaarten en -pakketjes. Maar, eerst m'n werktafel maar eens opruimen denk ik want het lijkt wel of er een bom is ontploft ;).

Bedankt voor het langskomen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten