zaterdag 7 december 2013

Inloopworkshop Kerst (12) - Easelkaart

Goeiemiddag,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog leuk genoeg vinden om te volgen. Hopelijk kunnen we nog veel inspiratie van elkaar opdoen. Ik kom dit weekend zeker ook op jullie blogs een kijkje nemen...

Voor nu neem ik jullie mee naar mijn creatie van vandaag: een easelkaart. Het was alweer de voorlaatste inloopworkshop rond het thema Kerst.

Binnen een grote 4 weken zal ik een tijdje niet meer meer kunnen deelnemen aan de workshops die gaan komen en het gedacht alleen al doet me erg balen. Het is eigenlijk dankzij het hobbyen dat ik m'n gedachten wat kan verzetten. Vroeger kroop ik daarvoor op de mountainbike, dat ging niet meer. Daarna via de beurs in Mechelen bij toeval de Te Gekke Krijtjes ontdekt en sindsdien is dit mijn houvast. Hopelijk ben ik snel weer in de mogelijkheid om aan de hobbytafel te kunnen zitten. Vandaar ben ik ook al een tijdje leuke hobbyspullen aan het inslaan...

Daarom staat ook voor dit weekend nog op de planning dat ik nog eens goed rondsnuiter op het net en jullie blogs voor ideetjes die ik kan gebruiken als ik terug thuis ben.

Vandaag ga ik de Kerstversiering nog uit de kast halen, een nieuwe deurkrans maken en de laatste hand leggen aan de nog te maken Kerstkaarten en/of Kerstcreaties. Die foto's post ik later nog.

De creatie van vandaag was eigenlijk best makkelijk om te maken. Is eens iets anders dan een gewone kaart vinden jullie niet? Als tip kregen we nog mee van Maddy dat je van die mallen met een boord aan, je kent ze wel als je ze ziet (bv. de nieuwe cutting- en embossingmal van Joy crafts Sending Love 6002/0252 of de Winter Wishes mal van Joy Crafts 6002/2021), ook aan zo'n
easelkaart kan bevestigen en dan heb je weer meteen een heel andere kaart. Iets wat ik nog ga gebruiken voor valentijn denk ik ;). Dank je Maddy!

Hier komt ie dan:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten