vrijdag 6 december 2013

Inloopworkshop Kerst (11) - Pop-up Kerstkaart


 Dag bloggers, volgers, bezoekers,...

Als jullie mijn vorige blogberichten gevolgd hebben dan weten jullie dat ik de komende periode met themaweken zou werken. Zou...inderdaad. Door m'n fysieke toestand kan ik het jammer genoeg niet helemaal waarmaken. Vandaag ging het wel weer wat beter maar, ik moet al mijn energie de komende weken nog gebruiken voor het huishouden en mijn job. Want, ik wil mijn collega's zolang mogelijk van mijn eigen werk ontlasten en m'n thuis netjes achterlaten zodat ik met een "gerust" hart naar het ziekenhuis kan vertrekken. Maar, zoals gezegd: niet helemaal waarmaken betekent in feite toch een beetje waarmaken ;).

De komende week dompel ik jullie dan toch onder in het thema van Christmas dolls. Dus een eerste themaweek komt er zeker aan. Ben je benieuwd, keer dan maandag eerstkomende terug naar deze blog.

Voor vanavond hebben jullie er ook nog eentje tegoed van de laatste inloopworkshop die ik gevolgd heb.Vorige zaterdagochtend heb ik een Pop-up Kerstkaartenworkshop gevolgd bij De Knutselaer. Toen ik die week de mail zag binnenkomen dacht ik van Yessssssss! Dit wil ik zeker eens proberen. Enne....deze inloopworkshop heeft de verwachtingen helemaal ingelost ;).

Het was wel even wat puzzelen maar, dankzij de werkbeschrijving kan ik hem zeker nog wel eens een keertje maken.

Met deze kaart wou ik een soort "Kaart aan de Kerstman" maken

Ondanks dat ik al ruim 4 weken scheel van de hoofdpijn zie, migraine van de medicatie die ik moet nemen, vind ik dat m'n kaart er mag wezen:



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten