zondag 1 december 2013

IN DE KIJKER

Hallo iedereen,

Vanavond nog even een korte blogpost. Ben de laatste weken niet helemaal in m'n nopjes geweest door de bijwerkingen van de medicatie die ik dien te nemen. Van de week kom ik zeker nog even terug op mijn themaweek.

Maar, vanavond wil ik toch graag alvast één van mijn volgers in de kijker zetten, namelijk Trees of Theresia (weet niet goed welke naam/roepnaam zij het liefste hoort) van Kaarten en nog veel meer.


Alvast heel erg bedankt voor je deelname aan de Joke's CreaCandy Giveaway 2014.

Jij hebt de spits afgebeten met deze mooie kaart:


 

Ik vind het in elk geval een héél leuk kaartje. En niet onbelangrijk...ik heb er ook iets van opgestoken! Het labeltje vind ik schitterend gedaan én die bloemenrand is ook écht tof gedaan. Zelf had ik daar al niet opgekomen. Na mijn revalidatie ga ik hiermee nog iets doen dus...blijven kijken zou ik zeggen.

En voor de anderen die nog niet hebben deelgenomen zou ik zeggen: waag zeker je kans want ik ga nog bijkomende prijsjes uitdelen. Maar, wat dat precies zal zijn blijft momenteel nog een









Geen opmerkingen:

Een reactie posten