vrijdag 13 december 2013

"Gouwe Ouwe" Kerstkaarten en Kerstkrans

Hallo iedereen,

Voor vanavond een heel korte blogpost.

Ik laat jullie nog 2 kerstkaarten zien die gemaakt zijn met een groene stencil van Joy Crafts met rondjes. Deze keer heb ik die door mijn double do gedraaid zodat m'n kaart reliëf vertoont. Geeft een beetje een sneeuweffect zo ;). Deze kaartjes werden gemaakt volgens "de gouwe ouwe" inloopworkshop van een tijdje terug. Deze keer heb ik voor niet typische kleurtjes gekozen.

Op de voorlaatste foto kan je mijn deurkrans terugvinden die ik een tijdje terug had hangen voor de herfstperiode. De blaadjes had ik gemaakt met een pons die ook kan embossen en ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes. Enkele kanten lintjes en wat zwarte pareltjes ertussen (die kwamen van een ketting die ooit eens bij een Libelle zat en die hiervoor werd stukgeknipt want, anders werd daar toch niets meer mee gedaan).

De laatste foto geeft mijn huidige deurkrans weer. Had niet zoveel tijd meer en gezien ik me ook nog niet al te best voel, leek me het makkelijk om het op deze manier te doen. De boompjes en de rendieren komen van de Action. Gewoon met een kopspeldje prikken en klaar. Vind het simpel en toch leuk.

Morgen ben ik er weer met een laatste blogbericht van de inloopworkshop van 2013. Aan iedereen nog een hele fijne vrijdagavond!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten