dinsdag 12 november 2013

Te Gekke post card

Bloggies,

Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige blogposten. Het is telkens opnieuw leuk en leerzaam. Ik waardeer dat enorm! En aan de nieuwe volgers alvast bedankt dat jullie mijn blog de moeite vinden om te volgen.

Ik probeer deze week dan ook de trend verder te zetten van mijn verlengde weekend wat het kaarten maken betreft, al wordt het drukker en drukker ten huize Joke. Al was het maar om mijn rommel op te ruimen ;). Och nee, creatieve mensen hebben geen rommel liggen maar, creatieve ideëen nietwaar? ;).

Gisteren heb ik nog eens met de Te Gekke Krijtjes gewerkt. Mijn "post card" is gebaseerd op een nieuwe stempel die ik in het tijdschrift van Joy Crafts zag staan editie oktober/november 2013 zag staan. Met een stencil van Joy Crafts heb ik een correspondentiekaartje door de Double Do gedraaid. Zo'n stencil geeft eenzelfde embossingeffect als een embossingfolder hoor. Dat wist ik niet. Had deze eens gekocht voor art journalling. Goed om weten nietwaar? Daarna bewerkt met het collectors item onder de krijtjes, het chocoladebruine krijtje. Een tekststempel erop en een butterfly stamp. Deze vlinderstempel heb ik met het nieuwe blauwe krijtje en het luchtblauwe krijtje geverfd. Nadien nog met een wit krijtje eroverheen en als afwerkingslaagje nog een likje verf van het metallic blauwe krijtje. Als details een tekstje erop met foampads, hobbydots hier en daar op de vlinder en last but not least: de cameo pons van Nellie Snellen en water droplets stamp van Designs by Ryn.

Jaaaaaaaaaaaaa, dat zijn 2 hebbedingetjes die wel in de kijker mogen worden gezet vind ik.
De cameo pons, vintage lady, ben ik een beetje verliefd op. Het is zo een hebbedingetje dat niet mocht ontbreken in mijn ondertussen zeer uitgebreide verzameling hobbyspullen. Op de één of andere manier kon ik het niet weerstaan om deze in huis te halen ;).

Ook de stempel van Design by Ryn was onweerstaanbaar. Tijdens een rondje blogland kwam ik deze site en deze blog tegen. Ik bestelde vrij snel de water droplets stamp. Ondertussen ben ik al aan het verzinnen of ik er nog enkele ga bijbestellen. Ze zijn gewoon waanzinnig mooi en écht! Bijna sprookjesachtig.

Op een avond na het avondeten vroeg mijn man mijn ogen te sluiten en mijn armen open te houden. Toen ik tot 3 geteld had en het pakketje uit Canada zag was ik effe hilarisch. Was ondertussen al helemaal uit mijn gedachten dat het pakketje in de bus kon vallen. Je kan er soms echt een gat voor in de lucht springen ;). Ja, dat is dan m'n buitengewone kantje hoor ;). Voor de rest ben ik een doodgewone jonge vrouw.

Hier komt dan eerst het kaartje waar het allemaal om draait hé:












Geen opmerkingen:

Een reactie posten