donderdag 17 oktober 2013

Verjaardagscandy Jolanda



Hoi hoi,

Vandaag ben ik er weer met de ingezonden verjaardagskaart voor Jolanda. Ik kon hem niet eerder plaatsen want dan was de verrassing er af geweest voor Jolanda natuurlijk. Afgelopen maandag ging hij hier op de post. Als het goed is, zou Jolanda de kaart gisteren of vandaag ten laatste moeten ontvangen hebben. Just timed!

"Al wat je maar wenst. Al wat je hart begeert. Dat wens ik je vandaag wel honderdduizend keer! Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Jolanda!"

Hopelijk mocht Jolanda vele kaartjes bewonderen maar, daar twijfel ik niet aan.

Het is meer een verjaardagslabel geworden waarmee ik met de Prima Dolls aan de slag ben gegaan. Designpapiertje uitgekozen, kant gekozen om de jurk af te werken. Plakpareltjes om het wat te laten schitteren. Het lintje bovenaan de label is gekleurd met het nieuwe groene krijtje van de Te Gekke krijtjes waarop ik krulletjes gestempeld heb. Uiteindelijk een strikje van geknoopt en het lintje mooi ingeknipt. Een kleiner labeltje gemaakt en gestempeld. Nog afgewerkt met een taartenrondje, een cadeautje met foam en een zelfgemaakt bloemtje uit klei dat ik gekleurd heb met het nieuwe rode Te Gekke Krijtje. Het lijkt simpel, maar je steekt er toch veel tijd in net omdat het allemaal zo fijn en kleine frulletjes zijn...Maarja, dat geeft dan ook een leuk resultaat niet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten