dinsdag 15 oktober 2013

Just a note ... (1)

Fijne avond iedereen,

Na het avondeten en even in medialand geweest te zijn, vond ik het weer eens tijd om even aan het hobbyen te gaan.

Ik zat al een 14-tal dagen in m'n hoofd met notitieboekjes. Bij elke beurs die ik doe, vergeet ik mijn "must haves". Hoe kan je dat beter oplossen dan die zaken in een notitieboekje te noteren dat je dan ook zelf gemaakt/gepimpt hebt?

Met dit onderstaande gepimpte notitieboekje ga ik geen excuus meer hebben op één van de komende beurzen ;).

De komende dagen ga ik nog 2 van deze notitieboekjes opvrolijken. Ben je benieuwd wat ik daar van ga maken, kom dan zeker nog eens terug.

Mijn eerste "gepimpte" versie heb ik gewoon gemaakt met een designpapier en een velletje van een voorgestanst papierblok. Een gekleurd strikje met de Te Gekke Krijtjes (luchtblauwe kleurtje) en een stempel in een bijpassend blauw kleurtje. De achterzijde van het boekje bevat aan de binnenkant een flapje waar je nog iets tussen kan steken. Dat mocht ook nog een beetje kleuriger.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten