woensdag 16 oktober 2013

Just a note ... (2)

Hallo,

Vanavond heb ik snel het volgende notitieboekje bekleed.
Het tweede notitieboekje is helemaal anders opgebouwd dan het eerste boekje.
Ik heb eerst zelf scrappapier gemaakt met als basis de Te Gekke Krijtjes (okergeel + bruin-rode) en stempels en afgewerkt met een gekleurd lintje (gerecyleerd) en plakparels.
Ik kwam op internet een creatie tegen, een zelfgemaakt mini-boekje, dat ik als "kopie" gebruikte voor mijn notitieboekje. Vond het mooi gevonden en kon het niet weerstaan om het uit te testen met de krijtjes. Heb er wel een eigen toets aan gegeven. Op beeld is het niet wat het echt is hoor qua kleur. Het is wel een verouderde look maar, iets feller dan je hieronder kan zien. Dit is het uiteindelijk geworden:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten