vrijdag 31 januari 2014

Joke's CreaCandy Giveaway 2014

Dag bloggers,

Allereerst wil ik meedelen dat deze blogpost bovenaan blijft staan tot 31/01/2014. Mijn blogposten die ik intussen zal plaatsen, kan je meteen onder deze post terugvinden.

Vanaf januari 2014 ben ik precies 1 jaar aan het bloggen. En daarom heb ik besloten om de " Joke's  CreaCandy Giveaway 2014" te organiseren. Heb jij zin om een kaart te maken, doe dan zeker mee want, ik wil er een bijzondere candy van maken.

Bijzonder, omdat ik nog veel wil bijleren. En, hoe kan dat anders dan via jullie mooie creaties?! Maar, omdat ik een bijzondere candy wens, heb ik er natuurlijk een "opdracht" aan gekoppeld. Ik zou namelijk graag iets in het thema "HERFST of WINTER" zien zoals kaartjes, doosjes, tags en canvas. Liefst gemaakt met o.a. Te Gekke Krijtjes, stempels, Derwent coloursoft pencils of pastel pencils, aquamarkers, knipvellen, enz. Liefst met één van deze materialen omdat ik daar zelf ook het liefste mee werk.

Kaarten met hobbydots of borduurwerkjes sluit ik van deze candy uit simpelweg omdat ik er zelf niet mee werk en ik echt nog mijn opgesomde technieken wil bijschaven. Dus, voel je je geroepen om mee te doen, volg dan onderstaand stappenplan. Ik zou het enorm appreciëren als jullie meedoen.

Het is niet alleen om het 1 jarig bloggen te vieren, maar ook een beetje als vangnet voor mijn herstelperiode die ik vanaf dan zal tegemoet gaan. Op 5 januari word ik namelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat ik een zware operatie zal ondergaan. Doordat ik een 14 tal dagen in het ziekenhuis zal moeten verblijven en ik ook een heel lange herstelperiode tegemoet ga nadien, vond ik het wel gepast om de candy nu te organiseren. Dan kan ik tijdens die periode al jullie leuke kaarten bewonderen. Het zal me op andere gedachten brengen. Zo hoop ik die moeilijke periode te kunnen doorstaan. Hopelijk doen jullie dan ook mee.

Deze "Joke's CreaCandy Giveaway 2014" zal ik weggeven wanneer er minstens 60 volgers zijn:


Het pakket bestaat uit o.a. 32 vellen (groen-blauwe kleur) cardboard pattern met glitter voor 32 dubbele kaarten (10,5x15cm), plakparels in groentinten, 18 vellen linnen hobbykarton (A5 formaat), 3 x washi tape, 2 x deco paper tape, notitieboekje, 5 stickervellen. Dit pakket zal uitgebreid worden als ik meer dan 60 volgers heb bereikt.

Momenteel ben ik er nog niet uit of ik de winnaar zal uitkiezen via Random Number Generator of dat ik zelf de winnaar zal kiezen...

Wat moet je doen om kans te maken op deze prijs?

1. Je bent of wordt volger van deze blog. Als je geen blog hebt, werk dan via Google plus om je kans te wagen;
2. Post in de zijbalk van je blog de foto van deze candy met de link naar mijn blog;
3. Maak een blogpost op je eigen blog met je creatie en geef een duidelijk en gedetailleerde werkbeschrijving. Opgelet: deze creatie mag niet eerder gepubliceerd geweest zijn;
4. Plaats de link naar jouw blogpost in Inlinkz onderaan deze blogpost;
5. Last but not least: plaats een reactie in deze blogpost.

Ten vroegste op 31/01/2013 zal de Candy worden weggegeven. (Dan ben ik ondertussen ook terug thuis en zou ik toch al een beetje op m'n plooi moeten zijn om een winnaar te kiezen.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten