zaterdag 19 oktober 2013

Inloopworkshop Kerst (7) - "gouwe ouwe" in een nieuw kleedje

Fijne avond iedereen,

Vanmorgen ben ik weer naar mijn favoriete knutselwinkel "De Knutselaer" geweest om een nieuwe workshop te volgen. Deze keer hebben we een "gouwe ouwe" gemaakt: een gevouwen kerstboom maar, dan wel in een nieuw kleedje gestopt.

Dit kaartje heeft een achtergrondje dat ge-embossed werd nadat er een leuke stempel (koffie kleur) werd op gestempeld. Het emboss-gedeelte vind ik wel iets apart hebben. De gevouwen blaadjes (in mooie zachte bruin-roze tinten) met dubbelzijdige tape aan de achterzijde werden één voor één in elkander geschoven. Normaal gesproken dient het boompje wel wat groter te zijn. Net omdat ik ze volledig in elkaar geschoven heb, is het een kleine, dikke dennenboom geworden ;). Mag natuurlijk ook wel hé. In het echt heb je ze ook in allerhande kleuren en maten toch?!

Als topper kreeg m'n boompje nog een leuke kerstster.

Ik kijk alweer helemaal uit naar de volgende inloopworkshop. Dat wordt weer aftellen... ;).
Om het wachten een beetje leuk te maken ga ik met de gevouwen kerstboom de komende dagen nog aan de slag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten