zaterdag 28 september 2013

Inloopworkshop Kerst (4) - Windlicht met label

Hallo, halloooooo,

Vandaag was het de - vind ik echt jammer - laatste inloopworkshop in het thema Kerst.

Ik ga dat echt missen maar, gelukkig doet Maddy toch nog 1 keer per maand een vaste workshop op de 1ste zaterdag van de maand. Dus ik kan volgende week meteen naar de volgende workshop...En die blijft toch nog in het thema van Kerst dus...

Maar, ik zal mijn vrije tijd nog wel kunnen gebruiken de komende periode want de kerskkaarten moeten nog tijdig afgewerkt worden. Daarnaast heb ik nog enkele kaartjes nodig voor wat gelegenheden en ben ik een workshop voor kids aan het voorbereiden. Maar daarover later meer.

Voor vandaag: een glazen conservenpot versierd met een stickervel (motief uitstansen naar keuze) aan de voor- & achterzijde. Het labeltje met een designpapiertje (de label niet volledig bedekken) naar keuze waar je bovenaan een stukje afscheurt. Een licht designpapiertje gekozen om achter de uitgestanste huisjes te kleven. Het eerste designpapiertje opkleven en onderaan een tekstempel plaatsen (niet volledig voor "special effect" natuurlijk). Daarna de ster kleven en het ene huisje. Het tweede huisje laat je uitspringen met foampads/foamtape. Een leuk touwtje errond, labeltje eraan en klaar... Ik heb wel nog gebruik gemaakt van stukjes die uit het stickervel kwamen zoals de hartjes en het zilveren sterretje om de label af te werken. Eventueel kan een theelichtje ook nog versierd worden met washitape.

Leuk om te maken. Leuk om het interieur mee op te fleuren voor een gelegenheid (moet niet altijd Kerst zijn, kan aangepast aan welke gelegenheid dan ook). Leuk om als cadeautje te geven. Kortom: het is gewoon leuk.

Ik ben erg benieuwd wat Maddy volgende week voor ons in petto heeft.

Mijn creatie van deze week is geworden.....tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten