zondag 22 september 2013

Inloopworkshop Kerst (3) - Kerst-ornament

Goedemiddag bloggers,

Vandaag een snel bericht: deze keer hebben we een Kerst-ornament in elkaar geknutseld.

Eerst zou er op de planning iets gestaan hebben met een huisjesstans, daarna zou het iets gaan worden met stempels inkleuren... Dat lijkt me beide meer mijn ding. Maar, ben toch blij dat ik ben geweest hoor ;). Dan leer je toch weer wat anders en ben je ook onder de mensen hé.

We blijven in de Kerstsfeer: het zijn deze keer aan elkaar geknutselde sterren geworden.

En als ik niet geweest zou zijn, had ik nooit geweten wat moois je nog met die ornamenten kan maken. Ik heb toch ook weer een leuke kaart gezien met een Kerst-ornament. Daar ga ik de komende tijd ook weer mee aan de slag om mijn Kerstcreaties mee af te werken.

Ik wens ieder van jullie nog een reuzefijn weekend. Alleszins blijf ik in de knutselsfeer want morgen vertrek ik naar de beurs in Mechelen. De beurs waar alles voor mij terug begon ... 

Nu vertrek ik eerst naar een feestje van mijn werk en als het niet te laat wordt vanavond kan ik mijn lijstje eens bovenhalen en bekijken waar ik morgen op de hobbybeurs vooral op moet letten ;) ;).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten