vrijdag 5 april 2013

Bedankt volgers voor jullie inspiratie en leuke reacties!

Bij deze wil ik jullie - volgers - allemaal bedanken! Vind het heel erg leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.

Ik kom dagelijks een aantal keren piepen op de blogs die ik volg. Bij die blogs heb ik ook al vele nieuwigheden ondekt. Dingen die ik tot op heden totaal niet kende. Dat zet me ook vaak aan tot uitproberen. Nieuwe dingen leren vind ik echt fijn, zeker als jullie zo gepassioneerd met hobbyen bezig zijn en dat zo ook overbrengen.

Ben ook zeer blij dat er velen onder jullie zijn die ook met de Te Gekke Krijtjes werken. Zo kunnen we van elkaar veel inspiratie opdoen! Want zoals jullie zien bestaat het grootste deel van mijn blog uit creaties met de Te Gekke Krijtjes. Gewoon omdat ik er écht verslaafd aan ben.

Zo blijven we bezig hé :). Dus bloggers: doe zo verder zou ik zeggen!


Tot blogs! X

Eentje speciaal voor jullie. Gemaakt met het plakken van stickertjes, kleuren met de Te Gekke Krijtjes, tekststempel van het vroegere Elke Kaart een Feestje (nu: cards and scrap) en geponste bloemetjes. De eerste keer dat ik die techniek uitprobeer met stickertjes. Echt fijn om te doen, leuk resultaat krijg je ermee! Heb er wel weer m'n eigen versie van gemaakt. Bovenaan een bloemenkrans gecreëerd met 2 vallende bloemetjes. Onderaan krokussen zodat er wat reliëf in zit.

Misschien nog een tip voor diegene die zelf tekststempels willen maken: neem eens een kijkje op de blog van Karin Robberse (zelf tekststempels maken). Zij heeft het in enkele eenvoudige stappen uitgelegd. Let wel op: best een oude Word-versie gebruiken. Met die van 2003 lukt het zeker. Bij de nieuwere versies is het een echte zoektocht. Althans voor mij toch ;).




 

 



3 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,

    Leuk kaartje heb je weer gemaakt met stickers en krijtjes.
    Ook Sannie geeft nu via filmpjes tekst en uitleg over deze techniek.
    En op You Tube staan allemaal leuke filmpjes.
    Zo krijgen wij weer nieuwe inspiratie en houden elkaar zo lekker bezig.
    Fijn weekend.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi zonnig kaartje geworden. Erg leuk die vlindertjes en zo´n rand bloemetjes maakt je kaart af. En ja, die krijtjes...........
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is het geworden zo!!

    En je hebt helemaal gelijk. Ik doe ook ontzettend veel inspiratie op door op de blogs die ik volg regelmatig te kijken. Het ontbreekt me momenteel helaas aan de energie om echt weer wat te maken. Dat komt wel weer. Ik heb de technieken waaier deel 1 zelf gemaakt met de instructies van Sannie. Ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om die op mijn blog te zetten.

    Vanmiddag nog wel erg gelachen bij de Pipoos. Ik heb een waterpenseel gekocht en de mevrouw achter de kassa zei tegen mij dat ik nu weer lekker verder kon met mijn distress inkt. Ik zeg tegen haar: "Ik ga de penseel gebruiken voor Te Gekke Krijtjes". De manier waarop ze mij aankeek, sprak boekdelen. Ik heb mij weer erg vermaakt!!

    Blijf me alsjeblieft inspireren, dan probeer ik dat ook bij jou te blijven doen!!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen