dinsdag 26 maart 2013

Bedanktkaartje collega - Te Gekke Krijtjes

Goedemiddag iedereen,

Net zoals gisteren heb ik een bedanktkaartje. Deze lijkt ook nog eens erg op dat kaartje, maar daar schuilt iets achter...
Ik vond een paar schoonheidsfoutjes in de vorige kaart en wou ze er toch graag uit. De enige oplossing: een nieuwe maken :).

De foutjes die ik er uit haalde zijn: sommige stempels overlappen. Op zich kan dat wel, maar ik kreeg de kleur (die ik op het figuurtje dat er bovenuit zou moeten komen) niet donker genoeg.

Bij deze kaart heb ik dus gekeken dat er geen stempels zouden overlappen én heb ik ze geverfd met de krijtjes. De achtergrond is bewerkt met de krijtjes, een tissue en terpentine. Het lintje werd ook gekleurd met de krijtjes en het Bedankt-labeltje heb ik met verschillende krijtjes bewerkt. Jaja... alles met de Te Gekke Krijtjes.

Dit kaartje gaat richting mijn ex-collega Monique. Haar wil ik wel eens in de bloemetje zetten. Zij was er altijd met een luisterend oor. Een vrouw met een hart van goud! Wat zal ik onze babbels missen. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op één of ander knutselgebeuren. Alleszins tot ziens.

Deze is het geworden:



Achteraan de kaart heb ik nog een stempel geplaatst zodat de ontvanger kan zien dat ik hem zelfgemaakt heb.

2 opmerkingen:

  1. Het is dat jij het zegd, ik had geen fouten gezien.
    En ik blijf het een superleuke kaart vinden.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb geen foutjes gezien. Deze kaart is ook weer erg vrolijk. Mooi ingekleurd zeg met die krijtjes. Ze zijn ook zo leuk!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen