zondag 10 maart 2013

Workshop op locatie


Heb afgelopen weekend een mail ontvangen van een hobbywinkel in Turnhout nl. De knutselaer.
Enkele maanden geleden ben ik in hun winkeltje terechtgekomen via mijn moeder. Zij had het ontdekt. Nadat ze al een tijdje door mij op sleeptouw werd genomen om de ene hobbywinkel na de andere te zoeken. Geloof mij: je hebt er bij ons bijna geen. Moet er echt al een eind voor omrijden.  Ofwel ken ik ze echt nog niet. Maar betwijfel het. Tot zij met dit winkeltje op de proppen kwam. Zij was dat waarschijnlijk moe om altijd van het ene naar het andere te zoeken ;). 

Toen we voor de eerste maal in het winkeltje binnenkwamen, heb ik me opgegeven om info te ontvangen rond de workshops die zij organiseren. Je kan hier 1 zaterdag per maand van 10 u. tot 17 u. doorlopend deelnemen aan een workshop. Via mail wordt je dan op de hoogte gehouden waarrond er gewerkt wordt. Af en toe krijg je een mail met allerhande geplande workshops die 's avonds doorgaan. In diezelfde mail kan je dan afbeeldingen zien van wat er zoal zal geworkshoped zal worden. 

Ik was zo content om te zien dat er een workshop komt voor het inkleuren van stempels met Derwent kleurpotloden en Distress Inkt. Vooral die inkleuringen met Derwentpotloden daar doe ik het voor. Het lukt me zelf niet zoals het moet. Had al een doos Derwent pastelpotloden gekocht in een speciaalzaak. Duidelijk vermeld waarvoor ik ze nodig had. Niet het gewenste resultaat bereikt tot ik op de Kerst- en creatiefbeurs in Antwerpen een vriendelijke standhouder sprak over die potloden. Bleek ik dus niet de juiste te hebben. Met als gevolg: een nieuwe aankoop van de Derwent coloursoftpotloden. Als je weet dat deze echt een investering zijn. Was dus echt boos dat ik fout advies gekregen heb in een speciaalzaak. Misschien kan ik ze ooit nog wel voor iets anders gebruiken.

Ondertussen ben ik opgetogen dat ik half april aan deze worshop kan deelnemen. Hopelijk ben ik dan weg met die techniek. Dat wordt aftelleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten